Tu smo da vaše želje pretvorimo u stvarnost stvarajući doživljaje koji ostavljaju trag. Vjerujemo da se uz dobru viziju, pravu tehnologiju i strastven tim sve može. Jer uz nas je sve moguće.
01Naša filozofija
Naš slogan
Uz nas je sve moguće.
Naše zašto
Za vas pomičemo granice mogućeg kako bismo stvarali jedinstvena, nezaboravna iskustva i probudili emocije.
Naša misija
Od ideje i planiranja do izvedbe na lokaciji - pretvaramo događaje u doživljaje koji se pamte.
Sve na jednom mjestu: kreativa i 3D priprema, tehnička razrada, najam profesionalne opreme, logistika i koordinacija na terenu - uz predan i iskusan tim.
Naša vizija
U sljedećih 10 godina: 100 zaposlenika, 10.000 projekata i 10.000.000 zadovoljnih posjetitelja - uz MOJO kao prvi izbor za kompletnu produkciju događanja u regiji.
02Naša povijest
2006. - Početak
Grupa entuzijasta osniva Promo logistiku s misijom pružanja logističke podrške promotivnim aktivnostima. Od prvoga dana vodimo se porukom „Uz nas je sve moguće“ i nalazimo rješenja i ondje gdje ih naizgled nema.
Rast i širenje djelatnosti
Vrijednim radom i s nizom uspješnih projekata iza sebe, od pružanja logističke podrške raznim promotivnim aktivnostima, postupno prerastamo u tvrtku koja može ponuditi ozbiljnu tehničku podršku - najam profesionalne opreme potrebne za evente (audio, video, light) te realizaciju svega potrebnog za montažu, podršku na eventu i demontažu. Korak po korak, širili smo svoju paletu usluga i obogatili ju kreativnim konceptima, tehničkim nacrtima i renderima. Počeli smo nuditi sve kompleksnija scenografska rješenja uključujući pozornice i krovove.
2023. Postajemo MOJO Rental Southeast Europe
Od rujna 2023., poslujemo kao MOJO Rental Southeast Europe d.o.o., nastavljajući pomicati granice mogućeg i okupljati sve ključne elemente produkcije pod jednim krovom. Povezani smo s međunarodnim ekosustavom MOJO/EVAGO, što dodatno učvršćuje standarde sigurnosti i kvalitete. Postajemo i ekskluzivni distributer za MOJO ograde i terraplas podove.
Danas
Mi smo partner koji isporučuje sve za događaj - od ideje i plana do opreme, logistike i izvedbe. Naša je zadaća probuditi osjetila, pretvoriti viziju u događaj koji se pamti i pokreće najljepše emocije. Jer uz nas je sve moguće.
03Načela rada i suradnje
Poštovanje
Prema svima postupamo jednako, uvažavajući različito porijeklo, uvjerenja, spol i dob.
Raznolikost i uključenost
Nulta tolerancija na diskriminaciju i uznemiravanje. Svatko ima pravo osjećati se sigurno i dobrodošlo.
Otvorena komunikacija
Govorimo jasno, slušamo pažljivo i dajemo povratne informacije temeljene na činjenicama.
Povjerljivost i privatnost
Čuvamo podatke klijenata i suradnika; dijelimo ih samo uz izričit pristanak.
Suradnja i timski rad
Radimo kao jedan tim s partnerima i klijentima; dijelimo znanje i preuzimamo zajedničku odgovornost za rezultat.
Odgovornost i sigurnost
Svaki član tima brine o vlastitim postupcima i sigurnosti na terenu; poštujemo protokole i standarde struke.
Integritet i poštivanje pravila
Djelujemo pošteno i transparentno - bez prijevare i sukoba interesa - te poštujemo zakone i interne procedure.
04Politika kvalitete i sigurnosti na radu
Cilj - Isporučiti kvalitetnu uslugu tehničke podrške u realizaciji događaja, uz visoku razinu sigurnosti zaposlenika i zaštite okoliša.
Standardi - Poslujemo po integriranom sustavu upravljanja u skladu s ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 i ISO 45001:2018.
Zadovoljstvo korisnika - Redovito mjerimo zadovoljstvo klijenata i na temelju rezultata provodimo stalna poboljšanja.
Usklađenost i sigurnost - Poštujemo sve zakone i norme; procjenjujemo rizike, sprječavamo ozljede i osiguravamo sigurne radne uvjete na lokaciji.
Zaštita okoliša - Sprječavanje onečišćenja, odvojeno prikupljanje i zbrinjavanje otpada, racionalno korištenje resursa.
Odgovornosti i znanje - Jasno definirane uloge i ovlasti; edukacija i osposobljavanje zaposlenika za siguran i stručan rad.
Nadzor i revizije - Interne prosudbe i vanjske provjere osiguravaju objektivnu procjenu sustava te korektivne mjere gdje je potrebno.
Otvorena komunikacija - Transparentno informiramo dionike i potičemo prijedloge za poboljšanja.
Ova se politika primjenjuje na sve djelatnosti MOJO Rental Southeast Europe d.o.o. i redovito se preispituje te po potrebi ažurira.
05Održivost
Ekološka
Nudimo održive alternative za infrastrukturu i smanjujemo potrošnju energije, vode i materijala kroz cijeli ciklus događaja. Primjeri iz prakse: LED rasvjeta kao standard; Terra-podovi i barijere od reciklabilnih materijala; odvajanje otpada i 99% ponovne uporabe ambalaže; skupljanje kišnice i ponovna uporaba industrijske vode; flota s manjom potrošnjom i poticanje zajedničkih vožnji.
Društvena
Gradimo događaje koji spajaju ljude i poštuju različitost te vraćaju zajednici kroz podršku neprofitnim projektima. Primjeri iz prakse: pristupačni ulazi i komunikacijske rute; inkluzivni protokoli bez diskriminacije; suradnja s lokalnim partnerima; programi učenja i dobrobiti za zaposlenike.
Ekonomska
Održivost i ekonomija idu zajedno: pametno planiranje, točno dimenzioniranje i višekratna oprema smanjuju trošak i rizik. Primjeri iz prakse: optimizacija tehničkih specifikacija i logistike; “zelene” usluge i najam održive infrastrukture; niži računi za energiju i manje troškova zbrinjavanja; izvještaji klijentima o uštedama i učincima.
06Prevencija i postupanje u slučaju diskriminacije
Gradimo radno okruženje temeljeno na raznolikosti, jednakosti i uključenosti, uz nultu toleranciju na diskriminaciju i uznemiravanje.
Načela:
Raznolikost i uključenost – cijenimo različita iskustva i identitete; svi su dobrodošli i sigurni.
Jednake mogućnosti – zapošljavanje, napredovanje i razvoj temeljimo na vještinama i učinku.
Poštovanje i sigurnost – ne toleriramo diskriminaciju, uznemiravanje i maltretiranje.
Edukacija i osvještavanje – redovite edukacije o nesvjesnim predrasudama, kulturološkoj osjetljivosti i inkluziji.
Jasna pravila i odgovornost – politike su dostupne svima; prijave su povjerljive; pravila se dosljedno primjenjuju.
Raznolikost u vodstvu – potičemo raznolik sastav timova na svim razinama, uključujući rukovodeće.
Društvena odgovornost – podržavamo inicijative koje promiču pravednost i jednakost u zajednici.
Postupanje u slučaju prijave:
- Prijava putem definiranih kanala (po želji anonimno).
- Brza i nepristrana istraga uz potpunu povjerljivost.
- Zaštitne mjere tijekom postupka (po potrebi).
- Korektivne mjere ako se povreda potvrdi (disciplinske radnje, dodatne edukacije, praćenje).
- Zaštita od odmazde za prijavitelja i svjedoke.
07Pravednost radnih uvjeta i plaće
Predani smo poštenim radnim uvjetima i poštenom plaćanju za sve zaposlenike te tome pristupamo sustavno i transparentno.
Načela:
Pošteno plaćanje - platne razine su transparentne i temeljene na objektivnim kriterijima (vještine, odgovornosti, iskustvo); redovito provjeravamo usklađenost s tržištem.
Jednake mogućnosti - zapošljavanje, napredovanje i razvoj dostupni su svima, bez obzira na spol, dob, vjeru, etničku pripadnost, seksualnu orijentaciju ili druge osobne karakteristike.
Jasna pravila i odgovornost - politike su javno dostupne; nepravilnosti se mogu prijaviti povjerljivo; vrijedi zaštita od odmazde.
Kvalitetni radni uvjeti - poštujemo zakone i standarde sigurnosti te potičemo ravnotežu posla i privatnog života.
Dijalog i poboljšanja - otvoreno komuniciramo o naknadama i uvjetima rada te provodimo redovite analize i korekcije gdje je potrebno.
08Zaštita ljudskih prava
Poštujemo i štitimo ljudska prava u svim aktivnostima s naglaskom na sigurnost, dostojanstvo, uključivost i odgovornu nabavu.
Načela:
Sigurnost i zdravlje - poštujemo zakone i standarde zaštite na radu; redovite obuke i zaštitna oprema su obavezni.
Sudjelovanje zaposlenika - otvoren dijalog, savjetovanja i gdje je primjenjivo - radničko vijeće ili slični mehanizmi.
Učenje i razvoj - kontinuirane edukacije, programi osposobljavanja i mogućnosti napredovanja.
Odgovorna nabava - dubinska provjera dobavljača; tražimo poštene uvjete rada i plaće u lancu opskrbe.
Etika i politika - jasna politika ljudskih prava, kodeks ponašanja i usklađenost s međunarodno priznatim standardima.
Upravljanje i odgovornost - definirane uloge, mjerljivi ciljevi i odgovornost uprave za provedbu.
Procjena rizika i nadzor - redovite procjene, auditi i korektivne mjere gdje je potrebno.
Uključivanje dionika - suradnja sa zaposlenicima, klijentima, dobavljačima i lokalnom zajednicom.
Transparentnost - jasno izvještavanje o napretku i izazovima.
Stalno poboljšanje - periodične revizije, učenje na temelju nalaza i podizanje standarda.
Suradnje - rad s neovisnim stručnjacima i udrugama na razmjeni dobrih praksi.
Postupanje u slučaju sumnje na povredu:
- Prijava kroz definirane kanale (moguć i anoniman prijedlog/prijava).
- Brza, nepristrana istraga uz potpunu povjerljivost.
- Zaštitne mjere tijekom postupka, po potrebi.
- Korektivne radnje i sankcije ako se xpovreda potvrdi.
- Zaštita od odmazde za prijavitelje i svjedoke te praćenje provedbe mjera.
09Antikorupcijske smjernice
Imamo nultu toleranciju na korupciju i gradimo kulturu transparentnosti, integriteta i odgovornosti.
Načela:
Zabrana korupcije - nema mita, pogodovanja, pronevjere ni “protuusluga”.
Usklađenost sa zakonima - poštujemo sve nacionalne i međunarodne propise.
Kodeks ponašanja - jasna pravila za darove, povlastice, sukob interesa i odnos s dobavljačima.
Edukacije - redovita obuka o prepoznavanju i sprječavanju korupcije.
Zviždači - siguran i povjerljiv kanal za prijavu; zaštita od odmazde.
Nadzor i sankcije -interne kontrole, revizije i disciplinske mjere kod kršenja.
Suradnja s tijelima i partnerima - aktivno podupiremo istrage i mjere.
10Načela prevencije prisilnog i dječjeg rada
Imamo nultu toleranciju na prisilni i dječji rad te odgovorno upravljamo cijelim lancem opskrbe.
Načela:
Provjera dobavljača - dubinski provjeravamo postojeće i nove partnere prije i tijekom suradnje.
Ugovorne obveze - ugovori sadrže izričitu zabranu prisilnog i dječjeg rada te pravo raskida pri kršenju.
Nadzor i revizije - redoviti pregledi, po potrebi neovisne provjere na lokacijama partnera.
Obuka i osvještavanje - edukacije zaposlenika o rizicima i prepoznavanju kršenja.
Zviždači - povjerljivi, po želji anonimni kanali prijave; zaštita od odmazde.
Suradnja s dionicima -rad s nadležnim tijelima, udrugama i lokalnim zajednicama.
Transparentnost - jasno izvještavanje o mjerama, nalazima i napretku.
Procjena rizika i poboljšanja - kontinuirano mapiranje rizika i korektivne mjere gdje je potrebno.
Postupanje u slučaju sumnje na povredu:
Prijava kroz definirane kanale → 2) Brza, nepristrana procjena i istraga → 3) Zaštitne mjere tijekom postupka → 4) Korektivne i disciplinske radnje (uklj. raskid ugovora s partnerom) → 5) Povratna informacija i praćenje provedbe mjera.





