Opći uvjeti poslovanja

MOJO Rental Southeast Europe d.o.o.

SJEDIŠTE / ADRESA: Radnička cesta 173, 10000 Zagreb

MBS: 081515424, OIB: 98788918659

NADLEŽNI SUD: Trgovački sud u Zagrebu

TEMELJNI KAPITAL: 3.000,00 €, uplaćen o cijelosti

OSNIVAČI / ČLANOVI DRUŠTVA: Zoran Biškupić & EVAGO INFRASTRUCTURE GMBH, Njemačka

IBAN: RBA HR08 2484 0081 1353 3243 7; SWIFT (BIC): RZBHHR2XXXX


Značenje pojedinih pojmova:

Izvršitelj – tvrtka MOJO Rental South East Europe d.o.o., pružatelj usluga

Klijent – fizička ili pravna osoba za koju će se izvršiti usluga, naručitelj

Usluga - Izvršitelj na zahtjev Klijenta može izvršiti sljedeće usluge: tehnička podrška za evente i vjenčanja, najam opreme (rasvjeta, audio, video, event), izrada scenografskih rješenja, logistika (skladištenje, transport, manipulacija i distribucija).

Ponuda – Ponuda ili troškovnik ili bilo koji pisani trag koji uključuje opis i vrijednost usluge

Ove opće uvjete poslovanja (dalje u tekstu: Uvjeti) prihvaćaju svi korisnici (dalje u tekstu Klijent) usluga tvrtke MOJO Rental South East Europe d.o.o. (dalje u tekstu Izvršitelj) i to prihvatom ponude Izvršitelja od strane Klijenta kao i sklapanjem ugovora o pružanju usluga između Izvršitelja i Klijenta. Izvršitelj zadržava pravo nadopunjavanja, brisanja i izmjena odredbi ovih Uvjeta u bilo koje vrijeme, bez prethodne najave. Izmijenjeni opći uvjeti postaju važeći po njihovoj objavi na internet stranici Izvršitelja (www.mojorental.hr), a primjenjivat će se na ponude Izvršitelja koje budu prihvaćene od strane Klijenta, kao i na ugovore o pružanju usluga koji budu sklopljeni, nakon objave Izmijenjenih uvjeta.


Predmet ovih Općih uvjeta jesu:

Usluge tehničke podrške za evente i vjenčanja, najma opreme (rasvjeta, audio, video, event), izrade scenografskih rješenja, logistike (skladištenje, transport, manipulacija i distribucija).

Sve druge usluge koje Izvršitelj obavlja za Klijenta, a za koje usluge Izvršitelj ima registriran predmet poslovanja pri nadležnom trgovačkom sudu i koje Izvršitelj može pružiti Klijentu sukladno zahtjevu istoga (dalje u tekstu sve zajedno: Usluge).

Ovi Opći uvjeti odnose se i na ponudu Izvršitelja (dalje u tekstu: Ponuda), te ugovorni odnos koji nastane prihvatom ponude od strane Klijenta kao i na pisane ugovore koje Izvršitelj sklopi s Klijentom (dalje u tekstu: ugovori) te čine sastavni dio time nastalih ugovornih odnosa.

ZASNIVANJE UGOVORNOG ODNOSA

Izvršitelj Klijentu dostavlja Ponudu sa svim informacijama o usluzi i označenim cijenama izraženim u EUR s uračunatim PDV-om. Trenutkom pisanog prihvaćanja Ponude od strane Klijenta nastaje Ugovorni odnos. Nastankom Ugovornog odnosa počinju se primjenjivati ovi Uvjeti.

Osim Ugovornog odnosa koji s Klijentom nastaje prihvatom ponude, Izvršitelj može s Klijentom sklopiti pisani Ugovor o poslovnoj suradnji ili Ugovor o pružanju usluga, a na tako sklopljene ugovore također se primjenjuju odredbe ovih Općih uvjeti poslovanja.

U slučaju kolizije ovih Općih uvjeta s odredbama sklopljenih ugovora, njegovih dodataka ili bilo kojim drugim navodima, na bilo kojem dokumentu primjenjivat će se ovi Opći uvjeti.

Prilikom dostavljanja i prihvata Ponude, odnosno potpisivanja Ugovora, Klijenta se upoznaje s tekstom ovih Uvjeta te se nadalje podrazumijeva da ih je Klijent u potpunosti razumio te da ih u potpunosti prihvaća.

Opći uvjeti poslovanja su dostupni na internetskoj stranici Izvršitelja (www.mojorental.hr).

ZAŠTITA PODATAKA I POVJERLJIVI PODACI

Izvršitelj se obvezuje sve podatke koji se odnose na Klijenta i njegovo poslovanje, a o kojim je stekao saznanje tijekom realizacije ovog Ugovora, čuvati kao poslovnu tajnu za vrijeme trajanja ovog Ugovora kao i neograničeno vrijeme po njegovom prestanku.

Izvršitelj će osobne podatke dostavljene od strane Klijenta koristiti isključivo na način i u svrhu koja je navedena u Ugovoru s Klijentom. Izvršitelj će koristiti osobne podatke Klijenta u svrhu identifikacije, komunikacije, informiranja te izvršavanja svojih zakonskih obveza. Izvršitelj neće učiniti na bilo koji način dostupnima podatke Klijenta trećim osobama.

Izvršitelj nije odgovoran za bilo kakvu povredu osobnih podataka od strane Klijenta, a naknadu štete trećoj strani zbog takve povrede osobnih podataka isključivo snosi Klijent.

CIJENA I UVJETI PLAĆANJA USLUGA

Izvršitelj utvrđuje da će se cijene za usluge formirati u skladu s unaprijed prihvaćenom ponudom.

Za usluge i poslove koji nisu obuhvaćeni ponudom, a koje će Izvršitelj obaviti za Klijenta na temelju prethodnog pisanog zahtjeva Klijenta, cijene će se posebno ugovoriti za svaki pojedini posao.

Izvršitelj izdaje Klijentu elektronički račun za Usluge koje je Klijent koristio, i to sa specifikacijom Usluga i naznakom datuma dospijeća do kojeg je Klijent dužan podmiriti račun. Rok plaćanja je 30 dana od ispostavljanja računa. Ako je za obavljanje određene usluge ili obavljanje određenih radova s Klijentom ugovoreno avansno plaćanje, Izvršitelj nije dužan započeti pružanje usluge ili obavljanje radova sve dok uplata avansa nije vidljiva na bankovnom računu Izvršitelja.

Izvršitelj Klijentu sve račune dostavlja e-mail porukom na službenu adresu Klijenta koji je pak dužan osigurati točnost i dostupnost svoje e-mail adrese.

ODGOVORNOST IZVRŠITELJA

Izvršitelj se obvezuje pružati usluge stručno, kvalitetno i savjesno, u skladu s pravilima struke i pažnjom dobrog gospodarstvenika.

Klijent je suglasan s time da nisu ponuđena nikakva jamstva u vezi tijeka radova, vremenskog rasporeda, rokova za izvršenje ili bilo kojih drugih vremenski osjetljivih dogovora.

Izvršitelj neće odgovarati za štetu bilo koje vrste nastalu uslijed tehničkih smetnji tijekom korištenja usluga Izvršitelja ili uslijed bilo kojih drugih razloga za štetu, osim za štetu nastalu namjerom ili krajnjom nepažnjom Izvršitelja. Izvršitelj nije odgovoran za probleme s električnom energijom i neispravnim strujnim priključcima koji nisu dio njegove opreme te za događaje koji imaju obilježje više sile.

VIŠA SILA

Ugovorne strane neće biti odgovorne za neizvršenje bilo koje obveze iz Ugovornog odnosa ako je nemogućnost izvršenja rezultat događaja više sile – događaja izvan kontrole ugovornih strana i nezavisnog od njihove volje, koji izravno utječe na izvršenje obveze iz Ugovora i čija pojava nije posljedica nepažnje bilo koje ugovorne strane.

Ugovorna strana pogođena događajem više sile dužna je o tome odmah, a najkasnije u roku od 48 sati pisanim putem obavijestiti drugu ugovornu stranu, s naznakom uzorka i odgovarajućim dokazima o postojanju više sile.

ODGOVORNOSTI KLIJENTA

Od Klijenta se zahtijeva da Usluge i opremu Izvršitelja koristi odgovorno.

Za vrijeme korištenja Usluge Izvršitelja, Klijent je obvezan čuvati, odnosno organizirati čuvanje iznajmljene opreme od namjernih oštećenja, krađe i drugih radnji kojima bi mogla nastati šteta na iznajmljenoj opremi.

Ako Klijent samostalno preuzima iznajmljenu opremu Izvršitelja, obvezan ju je preuzeti i vratiti u istom stanju i na broju, a sve na temelju obostrano potpisanog dokumenta o preuzimanju i povratu opreme.

Klijent je dužan osigurati pravovremeni i nesmetan prilaz mjestu montaže kao i dovoljan broj ispravnih i odgovarajućih strujnih priključaka na lokaciji na kojoj se koriste usluge Izvršitelja.

REFERENCA

Klijent pristaje da izvršenu Uslugu Izvršitelj koristi u vlastite reference u svrhu promidžbe vlastitih usluga.
 

PRESTANAK UGOVORNOG ODNOSA I OTKAZIVANJE

Ugovorni odnos sklapa se u pravilu na određeno vrijeme s trajanjem definiranim Ponudom koja prihvatom dovodi do nastanka Ugovornog odnosa, odnosno Ugovorom.

Ugovorne strane mogu otkazati Ugovor slanjem otkaza Ugovora drugoj ugovornoj strani u pisanom obliku, bilo preporučenom pošiljkom na adresu sjedišta ugovornih strana, bilo putem e-maila na adresu Izvršitelja (kontakt@mojorental.hr) i e-mail adresu Klijenta.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili mijenjanja prvenstvenog termina narudžbe, Izvršitelj zadržava pravo naplate već uplaćenog avansa i realnih troškova koji su do tada nastali, što uključuje i naplatu troškova prijevoza, smještaja ili izrade specifičnih proizvoda/aranžmana.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili mijenjanja prvenstvenog termina narudžbe u vremenskom periodu od 14 do 7 dana prije održavanja eventa, Izvršitelj zadržava pravo naplate 80% ugovorene cijene narudžbe.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili mijenjanja prvenstvenog termina narudžbe u vremenskom periodu manjem od 7 dana prije održavanja eventa, Izvršitelj zadržava pravo naplate 100% ugovorene cijene narudžbe.

Ako Klijent ne podmiri dospjele obveze plaćanja mjesečnih obroka po osnovi računa izdanog za pruženu Uslugu u roku od 30 dana, Izvršitelj ima pravo obustaviti svako daljnje ispunjavanje svojih obveza iz tog poslovnog odnosa i to bez posebne pisane obavijesti Klijentu.

Izvršitelj zadržava pravo odbiti, odnosno prekinuti pružanje daljnjih usluga, ako ocijeni da je to nužno. U tom slučaju, sva sredstva uplaćena za pružanje usluge, umanjena za do tada nastale troškove i do tada dospjelu naknadu za pruženu uslugu, vraćaju se na račun Klijenta. Izvršitelj može otkazati Uslugu iz bilo kojih razloga za koje smatra da su opravdani, uključujući i lošu suradnju s Klijentom te kašnjenja u predaji materijala Izvršitelju koja izlaze iz razumnih rokova.

NADLEŽNOST SUDA I RJEŠAVANJE SPOROVA

Ugovorne strane su suglasne da će sve eventualne sporove pokušati riješiti dogovorno, a u slučaju nemogućnosti dogovornog rješenja suglasne su da se spor rješava pred stvarno nadležnim sudom u Zagrebu i to uz primjenu hrvatskog prava koje su Klijenti prihvatom ponude ili sklapanjem ugovora s Izvršiteljem prihvatili kao mjerodavno.

ZAVRŠNE ODREDBE

Uvjeti čine cjelokupni sporazum između ugovornih strana. Sve izjave, uvjerenja, obećanja i uvjeti koji nisu istaknuti u Uvjetima neće biti shvaćeni da na bilo koji način osporavaju, mijenjaju ili utječu na odredbe Ugovornog odnosa.

Uvjeti zamjenjuju sve dosadašnje usmene, elektroničke ili pisane dogovore između ugovornih strana, osim pojedinih Usluga koje su posebno dogovorene pisanim Ugovorom.

Klijent potvrđuje da ga je Izvršitelj prije sklapanja ugovornog odnosa upoznao sa svim korisnim informacijama vezanim za usluge koje pruža.

 

ONLINE POSLOVANJE I WEB TRGOVINA

1. KORIŠTENJE WEB STRANICE

Korištenjem Web stranice, Klijent prihvaća ove Uvjete.

Svi sadržaji, podaci i informacije objavljene na Web stranici informativnog su karaktera i ne predstavljaju ponudu u smislu Zakona o obveznim odnosima.

Izvršitelj zadržava pravo izmjene sadržaja Web stranice bez prethodne najave.

 

2. UVJETI KUPOVINE

Prilikom naručivanja pojedine opreme i/ili usluga, nije potrebna registracija Klijenta kao korisnika Web stranice.

Opremu i/ili usluge Klijent možete pregledavati preko izbornika koji je podijeljen na kategorije, odnosno korištenjem pretraživača.

Nakon pregleda, Klijent bira opremu i/ili uslugu te ih stavlja u virtualnu „košaricu“ koja predstavlja narudžbu.

Nakon što Klijent složi narudžbu, potrebno je ostaviti svoje osobne podatke, podatke o najmu te ukoliko je potrebno adresu za dostavu kako bi Izvršitelj na temelju narudžbe i potrebnih podataka složio i dostavio Ponudu Klijentu putem e-maila.

Klijent zatim Ponudu prihvaća zajedno sa Općim uvjetima poslovanja Izvršitelja, čime se narudžba završava.

 

3. NARUČIVANJE I SKLAPANJE UGOVORA NA DALJINU

Ugovor između Klijenta i Izvršitelja putem Web stranice smatra se sklopljenim kada Klijent elektronički potvrdi prihvat Ponude ili izvrši plaćanje putem ponuđenih metoda.

Potvrda narudžbe dostavlja se Klijentu elektroničkom poštom i smatra se potvrdom sklapanja ugovora na daljinu u smislu Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkoj trgovini i Zakona o zaštiti potrošača.

 

4. CIJENE I PLAĆANJE

Cijene najma opreme i usluga nisu iskazane u košarici na Web stranici. Nakon što Klijent složi narudžbu i Izvršitelj je zaprimi, Izvršitelj u Ponudi iskazuje cijene koje zatim šalje Klijentu na prihvat.

Plaćanje se ne odvija putem Web stranice. Nakon što Klijent prihvati Ponudu, plaćanje će se obaviti sukladno Općim uvjetima poslovanja Izvršitelja koje je Klijent prihvatio zajedno sa dostavljenom Ponudom.

 

5. OTPREMA I DOSTAVA

Prilikom narudžbe opreme i/ili usluga, unutar virtualne košarice Klijent ima mogućnost odabrati uslugu dostave na jedan od načina ponuđenih od strane Izvršitelja ili može samostalno preuzeti i vratiti opremu, pri čemu vrijede pravila o Odgovornosti Klijenta iz Općih uvjeta poslovanja Izvršitelja.

 

6. OTKAZIVANJE

Ugovorni odnos sklapa se u pravilu na određeno vrijeme s trajanjem definiranim Ponudom koja prihvatom dovodi do nastanka Ugovornog odnosa, odnosno Ugovorom.

Ugovorne strane mogu otkazati narudžbu slanjem otkaza narudžbe drugoj ugovornoj strani u pisanom obliku, bilo preporučenom pošiljkom na adresu sjedišta ugovornih strana, bilo putem e-maila na adresu Izvršitelja (kontakt@mojorental.hr) i e-mail adresu Klijenta.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili mijenjanja prvenstvenog termina narudžbe, Izvršitelj zadržava pravo naplate već uplaćenog avansa i realnih troškova koji su do tada nastali, što uključuje i naplatu troškova prijevoza, smještaja ili izrade specifičnih proizvoda.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili mijenjanja prvenstvenog termina narudžbe u vremenskom periodu od 14 do 7 dana prije održavanja eventa, Izvršitelj zadržava pravo naplate 80% ugovorene cijene narudžbe.

U slučaju otkazivanja narudžbe ili mijenjanja prvenstvenog termina narudžbe u vremenskom periodu manjem od 7 dana prije održavanja eventa, Izvršitelj zadržava pravo naplate 100% ugovorene cijene narudžbe.

Za sve što nije uređeno ovim odredbama o Otkazivanju, primjenjuju se odredbe iz Općih uvjeta poslovanja Izvršitelja – Prestanak ugovornog odnosa i otkazivanje.

 

7. PRAVA KLIJENTA I RASKID UGOVORA

Klijent ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora, bez navođenja razloga.

Ukoliko dođe do raskida ugovora, Izvršitelj zadržava pravo naplate realnih troškova koji su do tada nastali, što uključuje i naplatu troškova prijevoza, smještaja ili izrade specifičnih proizvoda/aranžmana.

Ukoliko do raskida ugovora dođe u vremenskom periodu od 14 do 7 dana prije održavanja eventa, Izvršitelj zadržava pravo naplate 80% ugovorene cijene narudžbe, bez obzira na dan ugovaranja narudžbe.

Ukoliko do raskida ugovora dođe u vremenskom periodu manjem od 7 dana prije održavanja eventa, Izvršitelj zadržava pravo naplate 100% ugovorene cijene narudžbe, bez obzira na dan ugovaranja narudžbe.

Obavijest o raskidu dostavlja se na e-mail kontakt@mojorental.hr.

Izvršitelj će izvršiti povrat primljenih uplata bez odgode, a najkasnije u roku od 14 dana od zaprimanja obavijesti o raskidu.

Troškove povrata snosi Klijent.

 

8. REKLAMACIJE I PRIGOVORI

Klijent ima pravo podnijeti pisani prigovor putem e-maila kontakt@mojorental.hr ili poštom na adresu sjedišta društva.

Izvršitelj će potvrditi primitak prigovora u roku od 15 dana te dostaviti pisani odgovor s prijedlogom rješenja.

U slučaju spora, Klijent ima pravo podnijeti prijedlog za mirno rješenje putem platforme Europske komisije za online rješavanje sporova (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

9. JAMSTVA I ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Izvršitelj jamči da su sve isporučene usluge i oprema u skladu s ugovorenim specifikacijama.

Ako se pojavi materijalni nedostatak, Klijent je dužan bez odgode, a najkasnije u roku od 8 dana od uočavanja, pisanim putem obavijestiti Izvršitelja.

Izvršitelj će otkloniti nedostatak, zamijeniti opremu ili umanjiti cijenu, ovisno o prirodi reklamacije.

 

10. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA, KOLAČIĆI I AUTORSKA PRAVA

Izvršitelj obrađuje osobne podatke sukladno Uredbi (EU) 2016/679 (GDPR) i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka.

Podaci prikupljeni putem Web stranice koriste se za komunikaciju, obradu narudžbi i unaprjeđenje korisničkog iskustva.

Web stranica koristi kolačiće („cookies“) radi poboljšanja funkcionalnosti. Korisnici mogu upravljati postavkama kolačića putem svojeg internetskog preglednika.

Sav sadržaj objavljen na Web stranici (tekst, fotografije, logotipi, dizajn) intelektualno je vlasništvo Izvršitelja i zaštićen autorskim pravima. Zabranjeno je kopiranje, distribucija ili korištenje bez izričitog pisanog odobrenja.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

Ovi Uvjeti objavljuju se na web stranici Izvršitelja i stupaju na snagu danom objave.

Izvršitelj zadržava pravo izmjene Uvjeta bez prethodne najave. Izmjene stupaju na snagu objavom na Web stranici.

Za sve što nije uređeno ovim Uvjetima primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkoj trgovini i Zakona o zaštiti potrošača.

Imate pitanja ili trebate prilagođenu ponudu?
Naš tim stoji vam na raspolaganju.

Kontaktirajte nas
loading